just fierce.

Väl på hemmaplan i lägenheten fanns det saker att göra.
Men jag orkar faktiskt inte med alla måste.
Så jag bestämde mig för att bara göra det nödvändigaste.
Sen satte jag mig och gjorde något jag faktiskt kände för.
Nämligen att måla. Då slipper man tänka på så mycket annat.
Då är man bara helt inne i vad det är man ska göra.
Mina tankar är ungefär:
"Fan va fult det blir."
"Det här kommer aldrig gå"
"Vem tror jag att jag är, Picasso eller?"
Jag är inte heller en sån där tålmodig människa.
Jag är fruktansvärt ivrig när det kommer till allt sånt där.
Men nåväl, det är roligt och avkopplande.
Här har ni resultatet.
De som känner mig förstår budskapet!

PUSSIS

Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

EEYYY härmis med penseldragen sådär!!! det är MIN stil!!! :P nu får du betala royalty till mig ;D

2011-02-06 @ 22:34:56
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ben

i don't understand? does that mean i don't know you? it's in jibberish?

2011-02-06 @ 22:38:25

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0