play my favourite song.

Fan alltså.
När jag väl bestämmer mig och tar tag i den där jävla storstädningen ska allt vara emot mig!? Klart dammsugarpåsen är alldeles proppfull! Går inte ner en endaste liten dammtuss. Jag hann dammsuga sovrummet innan det sa totalstopp. Nåväl. Det är väl där jag får hänga det kommande dygnet helt enkelt!

Klart det blev strömavbrott mitt i allting också.
Blev ju alldeles livrädd här i min ensamhet!
Men som ni märker överlevde jag.

Jag måste äta. Dör snart av hunger.
Ska hänga upp sista tvätten innan jag lagar mat.
Fan så skönt det är med tvättmaskin, guld värt!
Sen blir det en dusch innan jag kryper ner.
Ska fortsätta läsa min spännande bok.
Tusenskönor av Kristina Ohlsson.
Älskade hennes förra Askungar och denna är nästan bättre.
Läser den mellan kunderna på jobbet, men tog med den hem.
Kunde inte sluta läsa, den är så bra!

Nej, nu ska jag agera!
ACTION


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0