you're in.

Igår tog vi en relativt enkel seger mot serieledarna.
3-0, vilket var väldigt skönt faktiskt.
På kvällen var jag världens bästa flickvän.
Jag gjorde plankstek när Ben bakis-sov.
Fan så bra man är då, helvete!
Ben var också väldigt "alla hjärtans dag-ig".
Jag fick blommor!
Att han fick dom för bästa spelare i matchen i lördag är whatever.
Att han faktiskt konkade runt på buketten överallt var fint gjort.
Och det är ju faktiskt tanken som räknas har jag hört.

Idag krockade jag och Malin under en övning på volleybollträningen.
Så nu har jag ont i knät, inte alls roligt om jag ska vara ärlig.
Det går nog över men för tillfället gillar jag ryggläge.
Men nu ska jag i alla fall ta mig upp på fötter.
En dusch sitter på sin plats.

Sovmorgon imorgon, gillas!
PUSS

I dont want this moment, to ever end.
When everything's nothing, without you.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0