all i want now.

Vi gick segrande ur matchen i lördags.
Det blev 3-0 och vi går upp som tvåa i serien.
Personligen spelade jag bra 1a och 3e setet.
Jag spelade väl okej i 2a, men mådde skit.
De råkade skriva fel på rotationslapparna.
Så vi stod helkonstigt, som jag aldrig kört förut.
Jag kände mig helt lost. Som för ett halvår sen.
Man får inte bryta min safety zone liksom.
Så länge har jag inte spelat.
Nåväl.

Efter matchen tog jag tåget till Linköping.
Har spenderat resten av helgen där.
Igår hade Ben match, de vann också, lätt!
Efter den bjöd Stinas familj på middag.
Sen gjorde vi upp eld ute och grillade marshmallows.
Sen blev det någon form av snöbollslek.
Som slutade i något sorts krig.
Nåväl, perfekt avslut på veckan.


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0