du är allt.



2 krukor, 2 växter, 1 ljusstake och 1 ljus.
Det köpte jag idag, till salongen.
Liten början till makeovern av salongen.
Nästa fredag ska jag och mamma till Örebro.
Vi ska titta på kundstolar och schamponeringar.
Provsitta och provligga och sånt där.
Ska bli jätteroligt.
Längtar!

Annars då. Jo här sitter jag.
Äter ost rakt upp och ner.
Och dricker mjölk.
Tur man inte är laktosintolerant!

Jag väntar på att potatisbullarna i ugnen ska bli ätbara.
Jag är hungrig som en grek.
Träning klockan 9 ikväll.
Match på lördag.
TAGGA!


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

Ljusstaken och ljuset, så jävla fint, vart köpte du det och vad kostade det??? :O

2011-01-12 @ 19:12:52
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

på åhléns, ljusstaken kosta 149, ljuset 19, ska köpa till lägenheten också, de e skitfint!

2011-01-12 @ 23:07:45
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0