we will do better.

Jag kör lite tvärtom på städningen idag.
Brukar avsluta med köket för att det finns disk där.
Vilket jag hatar som ni nog förstår.
Idag började jag med den där förbaskade disken.
Så nu ska jag röra mig vidare mot vardagsrum och sovrum.
Jag skar mig när jag diskade.
Har bytt plåster tre gånger.
Det vägrar sluta blöda.
Liksom ovansidan av lillfingret.
Nu har jag dubbla plåster på varandra.

Hämtade ut två av Benjamins presenter idag förresten.
Så har haft inslagning också.
Men är inte riktigt klar än.
Han fyller inte förräns i februari så jag hinner öka på högen.
Nåväl nåväl.
Städa var det!
PUSS


Kommentarer
Postat av: josefin - följ mitt nya liv 2011

vad ska han få? :D

2011-01-21 @ 19:43:55
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

de kan ja ju inte skriva här, han kan ju läsa de och använda google translate hah

2011-01-22 @ 00:06:37

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0