alla snubbar vill ju vara katt.

Efter jobbet drog jag och Michelle till gymmet och det blev ett riktigt bra pass. Är alldeles mör i hela kroppen. Sen vandrade vi hem till mig där jag bjud damen på middag. Lax, potatis, limesås och sallad. Mycket gott måste jag erkänna. Den där såsen gjorde jag bra, mums!

Har precis diskat bort alltihop och ska ta mig in till duschen när Michelle påbörjar sin vandring hem. Sen ska jag dyka ner i soffan och inte röra mig alls, min kropp är alldeles slut. Det får nog blir en vilodag imorgon, känns som att min kropp behöver det nu. Men på lördag förmiddag blir det gym med Michelle & Hanna, skoj!

Imorgon ska jag och Michelle prova på den där grillbuffén på Harrys, mys!
PUSS

ååh vad jag fortfarande stör mig på den där raka hårslingan på mig.
nästan så jag byter bild.. men.. jag får leva med den.
jag måste helt enkelt gå vidare.
that's life.

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0