aus part 1.

Hej alla katter & hundar! I Australien har jag det alla tiders ska ni veta. Har kan ni fa lasa lite om vad som hant hittils sa slipper jag ha ett 2 meter langt inlagg nar jag kommer hem!
I tisdags nar jag kom akte jag, ben & phoebe till en utkiksplats dar man sag hela brisbane, (inte hela kanske, for det ar sa himla stort) men det var jattefint och massa hog skyskrapor! sen var vi p[ en botanisk tradgard och ar sag vi en riktig odla som jag tog kort pa.. sen gick jag och kollade efter ormar hela tiden for det finns det overallt! kuuuul
I onsdags var vi pa australia zoo och kollade pa massa djur. traffade inte steve irwin dock, lite besviken faktiskt.. haa ha ha nej da, men det var jattecoolt! jag och ben tog kort med en stor pyton, ha ha se dar! inte trodde ni eller jag att jag ens skulle vaga rora den, men det gjorde jag, ni far se massa kort nar jag kommer hem. pa kvallen traffade jag bens mormor och vi at middag pa ett stalle dar man kunde speka pa sana dar maskiner, jag fixade 7 dollar av bara 1! legeeeeeeend
Igar, i torsdags, akta vi till ett stall som ar som taby centrum typ, fast myyyycket storre! dar traffade jag bens farmor som jag fatt troja och sockor av tidigare, sa sot! sen akte jag och ben in till stan och kolla och dar, jag kopte 2 halsband och ett orhange med fjader och ear cuff, plus ett par orhangen till filippa! :) sen kollade jag pa phoebes volleyball practice, sen at vi middag innan jag och ben drog pa bio med hans kompis patrick :)
idag skulle vi till sea world men jag va sa trott imorse so vi ska gora det en annan dag, sa idag blir det lite vilodag, ska till stranden och kolla lite, ch sen far v se vad vi hittar pa!
nu ska jag duscha, tjingeling!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0