aus part 3, tabbe!

Jag kan ha gjort jordens storsta tabbe! Eller, det hade varit en storre tabbe om jag gjort tvartemot. Jag har namligen trott att jag aker hem idag, tisdag. Ar fardigpackad och klar att aka till flygplatsen nar jag kollar facebook precis innan och ser att mamma kommenterat min status. Dar skriver hon och fragar om inte jag aker hem pa onsdag.. Nehee tanker jag men kollar biljetten for sakerhets skull JOHOOO da, onsdagen den 13 juli star det. Jaha, da va de bara att hitta pa nagot annat da.. Hade jag istallet trott att de va onsdagen istallet for tisdagen skulle det vara en storre tabbe, men .. de har ar ocksa illa haha
Men bra da jag far en extra dag, men lite surt da jag ar fardigpackad och klar mentalt pa att lamna ben, men nehe, da far vi gora om allt igen.
Dagens citat: "Ida ar dum"
STUPIIDOOOO
Men nu ska vi aka och kolla pa Cars 2 bara for att det ar det enda min hjarna klarar av i koncentrationsvag..
Kunde gatt pa Harry P inatt, men jag har bestamt med Michelle sa det far bli Cars istallet, bra eftersom min hjarna ar lite skor just nu!
haha PUSS

Kommentarer
Postat av: Michelle

Tur för dej! Annars kunde jag dragit med mej nån och gått på premiären här med..men noooo! Jag väntar på dej! :)

Grattis till tabben btw!

2011-07-12 @ 17:58:56

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0