near and far, always forever.

Hemma på svensk mark, och det känns både bra och dåligt. Tråkigt att lämna Australien, Ben och la familia men skönt att komma hem och träffa Michelle och mamma, samt min älskade lägenhet. Så det är blandade känslor. Förhoppningsvis löser sig allt inför framtiden, vilket skulle underlätta. Väljer att inte skriva någonting mer om det än, då ingenting är klart.

Jag och Michelle lagade god middag förut, och jag är alldeles proppmätt. Vi tittar på Criminal Minds och skrattar åt att det är så obvious att Gideon precis låtsades dricka ur en kaffekopp. Finns inte a chance in hell att den koppen innehöll en droppe. Illa! ^^

Imorgon ska jag röntga ryggen klockan 10.15. Kul jul.
Sen blir det Nyköping med mor, mormor & morfar.
På kvällskvisten tror jag det blir Harry P med Michelle M!

PUSS





Fler bilder kommer, både här och på facebook.
Ska framkalla massor också, och göra ett album.

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Åh så mysigt!! Vad ska ni göra i Nyköping?

2011-07-15 @ 00:57:32
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ...

ååh var har du köpt den tröjan som du har på första bilden? :D

2011-07-15 @ 09:26:38

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0