what are words.

Blev fika med Elin på C&L idag, och jag insåg att man kunde få milkshake med vilken glassmak som helst. Helt underbart då jag inte är ett jättestort fan av kulglass, men milkshake, MUMS! Så jag käkade "vanilla chocolate cookie" idag, det var mums! Under kvällen har jag vairt hos mor min och ätit middag med kusinfamiljen. Mycket mysigt, och god mat. Det skadar ju inte!

Väl hemma började jag på min tavla. Ska bli en tavla på Brisbane by night kan man säga. Får se om jag lyckas med den, är ju ingen konstnär direkt,. Det är så himla vackert så kommer aldrig kunna få de så fint, men om jag bara kan fånga en liiiiiten liten känsla i tavlan, så är jag nöjd:)

Morgondagen:
Den ska spenderas hemma. Det ska fixas sörrni. Med tavlan, packa upp, tvätta lite, hänga in alla rena kläder, fixa matlåda, ladda för jobb, spela spel på nya mobilen.. HA HA ^^ Och om det blir fint väder kanske jag spenderar en minut eller två i solstolen på balkongen!

Men nu, nu ska jag sova!
GODNATT

xx


Kommentarer
Postat av: Elin

Jag förväntar mig ett mms på din matlåda imorgon. Efter gårdagens peppande känner jag att det kommer att bli en bra matlådedag för dig! Lycka till!

2011-07-17 @ 20:57:01

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0