whatever makes you happy.

Imorse vaknade jag halvåtta och började inte jobbar förrän klockan tolv. Ovärt! Men jag somnade i allafall om någon timma och åkte ner lite tidigare till salongen och dammade av. Dagen har rullat på i vanlig ordning och det är alltid kul när man har någon extra skojig person. Idag fick Julia stå för det. Alltid lika roligt att snacka goja med henne, och snygg i håret blev hon också. Så fruktansvärt snygg längd, nästan så jag vill göra samma sak, men har inte alls samma grund för att få det snyggt. Julias hår är jämnlångt och fräscht och mitt är fortfarande uppklippt och slitet, buhu! Men jag får leva igenom henne helt enkelt, hah!

Har ätit tacos idag igen, åt det i söndags också.. Men det är ju så ruksigt enkelt och jag hade ingen större lust att göra något avancerat när jag kom hem. Det är perfekt att göra mer grönsaker än vad som behövs för då kan jag göra en sallad av det, med tonfisk. Smart vaaaa? Imorgon behöver jag dock ingen matlåda för då ska jag käka lunch med farmor och Michelle.

Imorgon ska jag äntligen färga mitt hår också, ska bli så oerhört skönt!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Hur ska du färga håret?=)

2011-07-20 @ 22:23:09
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: ida

bara utväxten tror jag :)

2011-07-21 @ 08:57:10
URL: http://plantinida.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0