by the ocean on the beach.

Igår blev det mys på balkongen med bästaste vännen innan vi i princip somnade i soffan framför Extrema Samlare. Kom precis hem efter en liten inhandling av balkongmöbler för oss båda. Så nu kan vi hänga på bådas balkonger. Schöööööna stolar helt enkelt! Inte för att de ska invigas idag då det har bestämt sig för att spöregna, ovärt.

Nu ska jag sätta igång med en städning innan jag kollar igenom lite papper inför provet i eftermiddag. Jag känner på mig att det kommer sluta med att jag bläddrar igenom papprena i sisodär 36 sekunder, ida+plugga=osant!

Nej, dags att sätta igång innan det är för sent.
Klockan 16 ska jag infinna mig i hallen för provskrivning.
Efter det blir det ledarmöte.
Och ikväll blir det mys med Elin!
PUSS

Kommentarer
Postat av: En blogg om Kevin

Haha! Älskar extrema samlare! Så galet bra program! Helt sjukt vad dom samlar på knasiga saker, :P

2011-06-19 @ 18:36:40
URL: http://tusenniohundraelvadagar.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0