tomorrow never comes.

Nu ska jag borsta gaddarna och krypa ner och läsa i min spännande bok "mamma, pappa, barn" av Carin Gerhardsen. Hon kommer från Katrineholm, det tycker jag är ganska ballt. Plus att hon skriver som en gud. Hennes första bok "pepparkakshuset" läste jag ut på en dag i Magaluf, helt galet bra. Och den boken handlar faktiskt om Katrineholm också, snackar massa om KSK och Värmbol och olika platser här, coolt!

Längtar till träningen imorgon. En av anledningarna är att Elin ska komma och leka med oss, det gillar jag. Det var väldigt länge sen hon lekte hos oss, men jag har bestämt att hon ska köra helskruv imorrn. Finns inga problem, bara lösningar! Själv planerar jag att ställa dubbelskruven lika snyggt som förra träningen. ÅH! Vill dit nu, vill leka på trampolinen, vill skruva. FAN va galet kul det är!

Old pic'

Nej, läsa och sova.
Imorgon blir det rejält med jobb.
ADIOS!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0