update from singapore.

Tjena mittbena! Jag befinner mig i Singapore och flyget har ifran gar 21.25 och klockan ar snart 18, sa lite vantan blir det. Ska kila upp till en lounge-del och vila, OCH jaaaa alla oroliga sjalar (HAHA som om ni vore en grupp med scarfar) jag kommer satta klockan sa jag inte somnar och missar flyget, jag ar inte sa dum som ni tror!

Sov lite pa flyget mellan Helsingfors och Singapore men det ar ju inte skont alls, ont i hela kroppen och mar illa. Och sa fick jag ingen frukost?! Jag sov och ingen behagade vacka mig ur min koma sa jag satt och madde illa de sista 2 timmarna. Fast det kan ju faktiskt varit pga dalig somn.

Nej, LOUNGE NU!
Hors i Brisbane, HALLAAAAAAA
(insag precis att jag sa "hallaaa" hogt for mig sjalv.. ehm jag ar inte ensam har ida.. HE HE)


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES

Hahahahaha sjalar XD

2011-06-27 @ 13:12:26
URL: http://sameoldstories.blogg.se/
Postat av: Michelle Mård (uppenbarligen!)

Grupp scarfar! Hahahahaha!

2011-06-29 @ 10:18:21

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0