you're my boomerang.

Planena för kvällen är att försöka ta mig ut på en joggingtur. Kommer förmodligen bli besviken över att jag inte kommer orka springa lika länge som i Magaluf, men jag ska göra ett försök. Men först måste jag äta för jag svälter snart. Håller på med potatisklyftor och fläskfilé för tillfället. Lite boring att äta det själv, men jag vart så sugen på hemmagjorde potatisklyftor. Mums! Sen måste jag vänta ett tag så jag inte fåt håll. Fick håll första gången jag sprang i Magaluf, och gav inte upp ändå, men sen var ju det i Magaluf också, lite skillnad känner jag.

Lite härligare att springa på stranden i mörkret och se alla båtar som lyser:)

Nej, nu ska jag laga mat!
HEJ DÅ

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0