carry on.

Dagens träning avslutades med Emmas styrka.
Blev de klassiska mag & ryg-passen.
Vi ökade från 30 till 40 sekunder på varje övning.
När vi körde axlar parade jag ihop mig med Emma själv.
Smart, eftersom jag då fick köra dubbel styrka för Emma inte körde idag.
Det tycker jag var bra, dock höll jag på att dö!
Men det är skönt efteråt, som vi brukar säga.

Snart ska jag lägga mig i ett bad inna jag packar inför morgondagen.
Bussen går 12.09 och jag anländer i Linköping 13.58.
Då möter jag upp Ben och drar till typ Espresso House, ish.
Han måste plugga och jag ska jobba på att inte störa.
Hans träning börjar klockan 16 så det blir att kika på den.
Sen blir det väl käk innan vi åker till hotellet.
PUSSEL!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0