i'll stand by you.

Sitter och äter gröt efter en dag med mycket fläng hit och dit.
Började med jobb, sen gym, sen volleyboll och till sist gymnastik.
När jag skulle cykla hem hittade jag bara en vante.
Så jag tog en strumpa på andra handen.
Hej, jag är efterbliven!

Imorgon är det jobb 10-16.30 innan det är dags för träning.
Gymnastik med barnen 17-19 och egen träning 19-21.
Can't wait, can't wait.


Sen vill jag bara säga att jag hatar tåg och bussar.
Eller snarare att de bygger om mellan Katrineholm & Norrköping.
Jag saknar Ben men jävla tåg & bussar som inte kan gå senare än 18.58.
Nej, nu ska jag inte vara sån! Det fanns ju ett 20.05 också!!
En tur rförbi Södertälje tycker de att man ska ta då.
Så de tar 3 timmar och 20 minuter från Linköping till Katrineholm.
Det kanske är att ta i lite väl, men jag vet inte.
De kanske tycker att det låter rimligt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din vante ligger i volleyförådet

2011-03-08 @ 10:11:34

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0