strike a pose.

Mitt fejs hamnade i tidningen idag.
Eller snarare min servemottagning.
En stor fet bild på sida 21.
Jag infinner mig på båda bilderna.
Kors i taket vad jag fastnat på bild då!

Här har vi den ena sörrni, hej hej!

Har i princip spenderad 1 487 timmar på att fixa musiken till tävlingen.
Alltså helvete vad min dator, mitt youtube-konto och windows movie maker vill sammarbeta.
Nu tror jag att det ska lösa sig till slut i alla fall, herregud, jag blir ju alldeles matt
.

Om cirkus 2 timmar infinner sig Elin i kära Katrineholm igen.
Närmare bestämt infinner hon sig här på salongen också.
Det ska färgas, slingars, klippas, och snackas massa gojja!
Sen blir det sista träningen inför tävlingen.
Adios helt enkelt!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0