hit on the floor.

Sitter och fixar med musik till RM2 i Järfälla den 21-22 maj. Det är alltså gymnastiktävling och jag är väldigt pepp. Idag på uppvisningen så körde jag flickis-salto vilket inte hänt på säkert ett halvår/ett år. Den övningen kommer och går hos mig beroende på hur mycket min kropp orkar. Ryggen är ju aldrig som den ska, och nu på senas´te har det ju knastrat i knät så förfärligt. Men idag på uppvisningen kändes varken knät eller ryggen, förräns efteråt. FY helvete. Nu är jag lika smidig som mitt kylskåp. Man börjar undra hur gammal man är egentligen. Tror jag ska köra på de där seniorernas nummer nästa uppvisning.


Annars saknar jag den här filuren mest hela tiden



Kommentarer
Postat av: Renemary

This site is professional and to the point.

2012-06-18 @ 13:37:35
URL: http://renemary.blogcheapster.com

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0