jag är inte bitter.

Tävlingen gick skit. Nej, nu överdriver jag faktiskt. Vi gjorde inte det bästa vi kan. Med 2 fall och några småmissar i fristående så hamnade vi, sist. NEJ! På en delad 9:e plats. HAHA! Men om domarna tycker att svanka sträckta saltosar är bra så, fine! Men vi tror att vi kommit på problemet. Så det känns lite bättre att veta att vi förmodligen skulle haft 0.9 poäng mer i tumbling. Nåväl, man har oftast roligare när man inte vinner har jag hört, för nog fan var det en rolig hemrese. Max lyxshakes, snygga sidvågar och en helt galen bilresa hem. Det gjorde hela dagen helt enkelt. 5 minuters paus nu, 5 minuter, andas! Galet bra avslutning, och en härlig dag med mitt underbara lag, PUSS PÅ ER!

Jag har pysslat om mig själv ikväll. Duschade och hade i inpackning (behövdes efter touperingen denna helg!) och sen blev det fotbad fix med naglar och nagellack. Tittar samtidigt på en mycket underskattad Beckfilm, "Hämdens pris". Ska snart fixa lite här och packa upp ordentligt innan jag tror det blir lite popcorn framför ännu en Beckfilm. Sen ska jag läsa min spännande bok "Tusenskönor" innan jag somnar. Mys!

Men jag saknar Benjamiiiiiiiin!



PUSS PUSS!


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0