just nu vill jag leva.

Sitter just i detta nu och äter lax, creme frech med rödlök och röd kaviar samt vitkålssallad. Såklart en thin crisp också, mums! Blev klar tidigare på jobbet så kunde äta innan träningen idag. Mycket skönt. Äta 16.45 eller äta 21.45? Hah, tror jag väljer alternativ 1 faktiskt. Får ta ett ägg eller så efter träningen. När jag ätit klar ska jag diska lite och sen byta om för träning. Min kropp är helt mör efter gårdagen, herregud. Nacken!? Efter att ha försökt hålla huvudet ovanför vattenytan. Skaplig smärta där alltså. Nåväl, först står barnens träning på schemat och sen min egen träning. Förhoppningsvis kan jag vända denna träningsvärk och smärta till nåt bra. Jag får göra det bästa av det helt enkelt. Kämpa ska jag i alla fall!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0