just one more night with you.

Nu sitter jag här vid mitt köksbord och har precis ätit frukost. Har drömt flera nätter i rad att alla småsyskon i världen ska dö. Att vi bli nermotade i en sjö och lämnas att drunkna. Sen lyckas jag fly ut på vägen men folk jagar mig och säger att det inte är någon idé. Nån kommer få reda på vem jag är och döda mig ändå. Usch, var skapligt skönt när jag vaknade ska jag säga.

Ska snart piffa till mig och packa träningskläder. Är lite nervös inför intensiv-passet ikväll. Alltså jag kommer nog falla ihop och dö. Jag tycker medel är jobbigt liksom!? Och bas var helt okej jobbigt, beroende på vad man gör det till. Men intensiv!.. Gosh. Nåväl, man kan inte göra annat än sitt bästa, och jag går ju bara på det för att det är de enda passet jag hinner till.

Låg och kollade in alla friskispass igår innan jag somnade. Hittade flera stycken som jag ska passa på att gå på under julveckan då vi inte har någon gymnastik. Kickboxning, core, danspass och step ska jag försöka hinna med plus att det nog blir bas/styrka och eventuellt ett medelpass. Och om jag inte tar livet av mig på fredagens spinning ska jag väl kanske hinna med ett spinningpass också, men det är sånt som visar sig.

Nu ska jag piffa till facet lite, PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Elin

I'll join you under mellandagarna!

2011-11-30 @ 11:35:56
Postat av: Anonym

Yaay! låter underbart!!

2011-11-30 @ 23:47:50

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0