måndagsexemplar.

Jag och Michelle har spenderat den sena eftermiddagen med bakning. Chokladbollar och bullar. Jag tappade koncentrationen i slutet och höll på att bränna första plåten. När andra plåten skulle in lyckades jag glömma pärlsockret. Jag löste det väl någorlunda i alla fall. Nåväl, ingen är perfekt,

Såklart förstörde en jävla idiot den här dagen också. Hittaföretag.com försöker lura mig igen. Men nej, de kommer inte undan. Aldrig. Nej! Har sån stor lust att ringa upp tv och tidningar och hela baletten. Jag fattar inte hur vi små företagare inte har några rättigheter alls. Har nog aldrig varit så arg i telefon förut, jag skakade och tårarna var så jävla nära. Efter samtalet fick jag gå in i personalrummet och gråta av mig lite och tankarna i huvudet var väl ungefär "Nej, nu lägger jag ner. Jag skiter i det här. Jag orkar inte. Det är inte rättvist." Suck.

Nåväl, måndagen lider mot sitt slut. Skönt. En dag närmare fredag.
Jag drar till Uppsala då, och hänger med bästaste Elin.
Jag behöver en Elin-dos känner jag.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0