mitt i prick.

Som ni märkte struntade jag fullständigt i er igår. Ja alltså er på bloggen. Hann inte alls med. Direkt när vi kom hem från Norrköping packade jag bara ihop och drog till Hanna där vi fixade oss hela kvällen. Michelle kom över och lekte lodis. Men som ni kanske redan sett på facebook så var jag och Hanna Black & White swan! Vi var så fina såååå. Vi hade köpte likadana klänningar i svart i vitt också. Så nu har jag nyårsklänning. Haha, man måste ju använda den något mer! Skulle lagt upp en bild här, men det funkar inte. Får göra det sen när det funkar :)


Igår när jag kom hem vid 4 tror jag att jag gjorde mitt livs bästa val. Jag duschade och tvättade håret, som förövrigt var fullt av glitter, spray och fjädrar. Fick efter mycket om och men bort allt smink (satt som berg!) och somnade som en sten vid halvfem. Nu är jag vaken och mår alla tiders får man väl säga:)

Ska softa mest hela dagen.
Match klockan 18 i B-hallen.
Samling vid 16.30.
Tagga!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0