this is what i'm made of.

Eftermiddagen spenderade jag som sagt med städning. Kul va? Nej! Men nu är det gjort. Måste plocka upp lite tvätt nu. Skulle egentligen behöva tvätta en till tvätt, men har ingenstans att hänga det. Kommer knappt kunna få plats att hänga upp den här tvätten. Illa! Nåväl.

Fryser som fasiken.
Funderar på att hoppa ner i badet efter Idol.
Slå på lite SATC och knapra några chips kanske?
Sounds good to me.

Imorgon blir det tidig uppgång.
Blir gym vid 8.30 och sen ska jag sola.
Vid 12 ska jag & Malin färga håret på varandra.
Det var 2 månader och en dag sedan.
Jag tror inte jag har väntat så länge sen..
Sen jag gick typ i 9:an, HAHA!

Lördagskvällen bjuder på utgång med Hannaaaaaa, awe FUCKING some!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0