i was born this way.

Haft en underbar helg i uppsala och har inte haft tid att blogga. Kände att jag hellre spenderade tid med bästa Elin! Helgen fick ett surt slut när tåget från Sala var inställt och jag fick vänta på ersättningsbuss i en timme och jag kom hem 1 ½ timme senare än planerat. Nåväl..

Träningen idag gick faktiskt alla tiders. Körde styrka med ungarna så jag fick kramp i axeln, sen körde jag handvolt-frivolt på min egen träning, plus att jag körde styrka med laget. Så skapligt mör man är nu. Körde jag armstyrkan med Elin i helgen också. Haha! Ska fan göra den varje dag.

Har haft söndagsmys med Emma. Vi har planerat lite och så inför vad som komma skall. Har skrivit upp matlista för veckan och påminnelser till mig själv så jag kommer ihåg att ta ut saker ur frysen. Sen har jag skrivit inköpslista för saker jag saknar, och så har jag mätt och vägt mig. Jag är redo hörrni! Jag köpte Marabou Helnöt (bäst bäst bäst!) men kommer inte kunna äta upp den innan imorgon, men den ska få ligga i skafferiet så jag kan bevisa för mig själv att jag inte behöver den. Ha! Tji på den liksom. Vägde mig hos mamma förut, och blev positivt överraskad. Men som sagt, det är inte direkt kilona jag vill ändra så drastiskt på, med tanke på mina 174 centimeter så är allt under 70 välkommet. Men ett par kilon och några centimeter på diverse stället tack, och ett bättre liv. Vill inte end up med diabetes och shit liksom.

Har precis skurit upp morötter till mellanmål imorgon, fixat matlådan och ska ta tag i disken innan jag slänger mig i duschen. Imorgon blir det jobb 10.30-16 innan jag tar mig till friskis där det bas/styrka, gym och till sist step. Ska bli sjukligt roligt. Jag är alldeles lyrisk. Här ska svettas hörrni!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0