who you are.

Ligger i soffan och lyssnar på musik. Har precis hängt upp sista tvätten och ska ta och äta nu. Emma kommer hit vid tre, ska bara mysa och prata lite innan vi drar ner till hallen. Hon ska träna grabbarna, det ska inte jag. Där tar mitt tålamod slut. 10åriga flickebarn räcker gott och väl för mig.

Nej, jag ska bara softa en timme innan tjejernas träning börjar 17-18.30 och sen min egen 18.30-20.30. Första träningen den här veckan kan man säga. Förutom måndagens som slutade i smärta och tårar. Vi får väl hoppas att höften är på min sida. Jag är i alla fall jättesugen att volta lite efter att ha fått kolla på hela veckan!

Nej, nu blir det tacos från i fredags!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0