can i be the one.

Sitter och lyssnar på musik och har ljudlös på tvn. Det blev lite konstig stämning när de visade nyheterna från nåt krigsland (som sagt, hade inget ljud) där folk sprang runt med gevär och folk blödde från huvudet och sånt, samtidigt som jag lyssnade på Maraca med Mohombi. Det passade liksom inte alls ihop..!

Nåväl, jag sitter och väntar på att få se vem som glider ur Idol innan jag ska ta mig en dusch och packa inför morgondagen. Sen ska jag krypa ner med ett par avsnitt av Sex and the city innan jag somnar. Låter som en bra avslutning på denna fredag.

Imorgon åker vi till Kolbäck klockan 12.
Innan dess ska jag skjutsa mamma & Stefan till tåget.
Hinna förbi systemet och hitta nåt kul.
Plus eventuellt möta upp Svéda för en grej.

Nej, kan Idol börja nån gååååååång.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0