det här med facebook.

Vill hälsa till en trogen läsare och vän, Kajsa Börjesson. Hej hej Kajsa! Jag tycker att alla ska uppmärksamma denna människa som är stark nog att go emot strömmen. Damen tog bort sitt facebook-konto! Jag skulle klara mig i sisodär en veckan. Men jag tycker att Kajsa är modig. Ge mig ett halleluja! HALLELUJA!

Jag är förövrigt fruktansvärt trött på alla människor som har de mest idiotiska statusarna på facebook. Nu pratar jag inte om "nu ska jag tvätta"-statusar. För visste, det känns också ganska orelevant men det finns väre. "Om jag är det minsta söt/snygg/snäll så gilla min status, kopiera om du inte är feg", "Gilla om du är längre än mig (161cm), om mer än 20 gillar är du shortie" eller "Gilla min status så betygsätter jag ditt utseende med IG G VG eller MVG på din logg". Den är ju värst. Kul att gå in och kolla på de som gillat. Det är ju hemskt ju. Gick in på en gympatjejs logg en gång, som fått betyg av en annan gympatjej. G+. Alltså.. hallå? Hahaha jag tycker det är tragiskt. Liksom, som att hon verkligen suttit hemma och tänkt över beslutet.. "hmm, nej hon är nog inte värd VG, så snygg är hon inte.. snarare G+, det känns som ett rättvist betyg" Haha!


Kommentarer
Postat av: Ein

Min 13--åriga kusins hade denna ty: Om du inte kopierar detta till din status inom fyra minuter så förblir du singel hela livet. Och just då insåg jag varför jag var singe, haha. Jag har ju inte kopierat det, attans!

2011-10-27 @ 07:28:54
Postat av: kajsa

HALLELUJA!! Hahaha , det är kul att du håller vad du lovar Idapida!! Ett blogginlägg om mitt fejjande, wohooo! :D

Puss pårej

2011-10-27 @ 20:23:19

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0