get on the floor.

Just nu är jag i full gång med att laga potatismos och falukorv i ugn. Ska bli mums! Försöker tajma allt då jag ska hämta mamma klockan 8, och jag och det här med tider klaffar inte så bra. Jag är inte tidsoptimist (det värsta jag vet) utan jag är tidspessimist (det näst värsta jag vet, höhö nerå). Men jag tycker det är sjukt stressigt att laga mat en halvtimme innan jag ska göra något, även fast man hinner gott och väl. Snart är falukorven klar och potatisen ska jag förvandla till mos efter hämtningen av mamma. Vilken tidsplanering, yay!

Laters, PUSS / i


Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Åh vad gott det låter :O

2011-10-10 @ 21:24:20
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0