get together.

Dagen har gått i ett, trots en dålig hårdag. Fyfan alltså.
Träningen idag gick bra, trots att min kropp känns som en 85-årings.
Dock vet jag ju inte hur en 85-årik kropp känns, men ändå.
Herregud vad ont jag har överallt, det är ju helt fantastiskt.
Knän, leder, ryggen.. you name it.
Nåväl, ingen vila.
Tävling i helgen och RM om några veckor.
Hard work work.

Imorgon är det jobb som gäller.
Klockan 18 ska jag träffa Lotta i hallen.
Vi ska käka och fixa allt inför tävlingen.
Vid 19.30 kommer föräldrar och hjälper till med framplockning.

Men nu hörrni, nu ska jag duscha innan jag kryper ner.
Blir kanske ett avsnitt av SATC innan det är dags att sova.
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0