turn me up when you feel low.

Tränade för första gången i de nya skorna. Först trodde jag att mina fötter skulle få en hjärnblödning.. fotblödning?! Det kändes som att de somnade och jag bara ville slita av mig galosherna! Men när jag kom igång blev de mjuka och de va uuuunderbara. Fan va man kan röra sig. Alltså.. Jag är så van med löparskor och de går ju mycket högre upp på fotleden, nu kände jag mig helt fri. Längtar redan till onsdag!

Imorgon blir det jobb innan det blir gymnastik.
En helt vanlig tisdag kan man säga.
PUSS / i

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Är ju så i början men efter ett tag vänjer de sig allt, de små fossingarna :P

2011-10-03 @ 22:03:42
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0