upplev mer.

Hemma efter en härlig kväll hos Hanna. Vi käkade kinamat och godis och kikade på Sex and the City. Michelle kom också över och hängde en stund. Mycket mysigt. Planer har smidits inför kommande helg, och jag längtar redan. Trots en dag full av illamående. Suck, men på lördag har jag lagt upp en plan för alkoholintaget. Så nu kan jag inte misslyckas! (höhö, trooligt)

En hel del shopping följde med hem från Linköping. Jacka, jeans, volleybollstrumpor, två toppar och en skjorta. Sen blev det en kandelaber till salongen och massa ljus och sånt. KUL!

Men nu måste jag sova.
MAMMA, om du ser det här vilket jag hoppas att du gör. Hämta mig 10.10 utanför mig, capish? Min mobil är kvar hos Hanna, så kan inte nå dig. Ibland skulle man ha hemtelefon. Men telefonjack, nej tack!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0