don't go breaking my heart.

Igår efter träningen blev det söndagsmys med Hanna & Michelle. Vi köpte chips och dipp och myste med katterna. Vi skulle tittat på film men det blev bara mys och snack hela kvällen. Mycket angenämt! Blev nästan sentimental när Kungen och Preben lägger sig tätt tätt intill och somnar, så mysigt. Kungen är nästan mitt ansvar. Michelle tror att han har någon form av bokstavskombination. Hon orkar inte uppfostra honom för hon myser hellre med Preben som är jordens mysfarbror. Men jag har koll på Kungen jag, min favorit! 

Efter jobbet ska jag dra hem kusin Daniella för att kolla om hon hittar några guldkorn efter min garderobsresning innan jag skjutsar damen till hennes simning. Sen har jag själv volleybollträning, roligt!

Hörs, PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0