aldrig för gammal, evigt ung.

Idag fick jag äntligen vara gymnast och inte tränare på träningen. Det tog jag på fullaste allvar. Höhö! Jag gjorde precis som gymnasterna brukar göra. Dvs, motsatsen till vad tränarna säger. Jag lekte friidrottare. Längdhopp på tumbling ut till gropp. Häcklöpning över ansatskuddar. Höjdhopp på tjockmattan, ja you name it.

Sen slängde Zandra ur sig att jag är för gammal för att börja i en ny sport. VA? Det var det värsta jag har hört. Volleyboll började jag ju med när jag precis skulle fylla 19?! Måste jag bevisa henne fel ännu en gång? Hade jag fått in friidrott i mitt redan fullspäckade schema skulle jag inte tveka en sekund! Jag hörde ju att Carolina Klüft kör sin sista säsong nästa år, tror hon behöver en ersättare liksom? Jag har ju alltid fått höra hur lik henne jag är, så why not? Ha ha ha!

Nu ska jag duscha, det är jobbigt att leka Carolina Klüft!

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0