bjäbb bjäbb.

Jag kan ha varit med på jordens roligaste träning idag. Jag skojar inte! Alltså herregud. Jag har inte skrattat så mycket på hur länge som helt. Därför bestäme jag också att vi inte behövde någon styrka idag. Skrattandet gav oss nog ett par starkare magmuskler.

Vi har börjat att bjäbba idag
. Det är den roliga aktiviteten som gav oss alla alldeles för många skratt idag. Jag kan förklara hur det går till. Jo, den som ska bli bjäbbad hoppar tre hopp på trampolinen, och precis någon hundradel innan det tredje hoppet hoppar en annan person på trampolinen så den andra personen får en sjuhelvetes studs. Detta är att bjäbba. Det är väldigt väldigt vädligt roligt! Hanna kom en aning kort en av gångerna men då fanns jag där som en räddare i nöden och använde mig av sbu-metoden vilket innebär Sen, Bakifrån men Underbar. Det är alltså passningstekniken. Skaderisken är förövrigt = 0 om det var någon som undrade!

Väl hemma kokade jag ihop lite soppa och kände väl att jag fick i mig lite väl mycket. Därför passade jag på att ta ett bad för att se om jag flöt. Jag sjönk som en sten. Skämtosido. Nu ska jag smörja in mig, ha i leave-in inpackning i håret och dricka vatten. Man blir så uttorkad av att bada. Konstigt, man är omringad av vatten men när man kommer upp är det vatten man vill ha.

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0