give me something to die for.

Har precis ätit, och nu är jag alldeles mätt och matt. Blev så sugen på potatismos och fan vad det är gott. Ärtor, rivna morötter och fisk fick göra sällskap med moset på tallriken. Nu ligger jag i soffan och jäser. Ska snart slänga mig i duschen innan jag återigen slår mig ner i soffan.

Imorgon bitti drar jag ut på en joggingtur med Emma. Eventuellt hänger Lotta på också. Bra start på dagen som sedan består i jobb innan gymnastik 18-21. Hoppas att joggingturen kan ge mig lite extra energi. Pepp!

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

Jag gjorde torsken och potatismos idag :D var ASGOTT :D

2011-09-19 @ 22:33:35
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0