jetzt bin ich überglücklich.

Bottrop, Tyskland 7-10 oktober, bokat!
Kan ni gissa om jag är glad?
Ni kan få tre alternativ.
1. Ja X. Nej 2. Vet inte.
Rätt svar ska vara 1!!!!
Om ni inte förstod den lätta.
Annars kan ni gardera er.
Det är jag och Kajsabajsa Börjesson bra på.
Vi gled igenom all nutidsorientering med hjälp av gardering.
Fram tills vi fick byta rättnings-partner med Rüdén & Skoog.
Där dog the winning streak liksom!?

Nåväl, som ni kan förstå är jag väldigt överlycklig nu. Så överlycklig att jag inte ens är lite ledsen över att jag missar första hemmamatchen. Äh, det kommer fler hemmamatcher. Kanske är bra om jag får några träningar till på mig innan jag briljerar med mina centerkunskaper för den stora hemmapubliken (som kanske kommer bestå av 7 personer som på såklart är släkt med spelarna på planen). Hoppas ni förstod att jag inte på fullt allvar tycker att mina centerkunskaper är något att skryta om? Ni kanske vill ha alternativ på den frågan också? Ha ha!




Kommentarer
Postat av: Josefin - SAME OLD STORIES ♫♪

sv: ja, jag tar med mig datorn, och gitarren. och en påse kläder som du kan lämna till mamma sen, ngåra kläder jag lånade till turkiet :D

2011-09-14 @ 17:19:29
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0