jordens tabbe.

Idag gjorde jag en liten tabbe. Jag drog till hallen redan strax innan fyra och tänkte inte på att jag bara ätit frukost och skulle befinna mig i hallen till åtta. Träningen gick bra men i slutet var det som om allt snurrade i huvudet. Inte bra. Åkte hem och hällde i mig youghurt för att stilla illamåendet och la mig sedan i soffan. Kunde knappt stå upp. Hällde i mig en youghurt till då den första knappt gjorde någon skillnad. Sen lät jag den "verka" och nu kan jag sätta mig upp utan att känna mig spyfärdig. Ska fixa mat nu.

Hua, mår fortfarande dåligt.
Känner mig lite döende faktiskt.
Men jag tror nog att jag överlever.
Med nöd och näppe.
Mitt eget fel.

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0