make a change.


Idag har jag haft en rolig dag på salongen. Färgade Kajsabajsa lite brun innan vi hann ta en fika på stan. Sen lekte jag med en stammis hår och blev så sugen på att göra likadant. Så tror nästan jag ska göra en variant av det på söndag. Då ska jag och Malin färga varandras hår. Är en aning nervös dock, för det är en liten förändring. Och nej, precis. Jag är inte direkt känd för mina stora förändringar numera.

Imorgon blir det jobb igen, innan det förhoppningsvis volleybollträning innan jag avslutar kvällen med lite gymnastik. Allt beror på om jag kan hoppa barnens träning imorgon eftersom den krockar med volleybollträningen. Men vi får se, jag hoppas på volleyboll. Är lite mer sugen på det just nu eftersom jag inte volleybollat (yes, jag komponerade ihop det där ordet själv) sen i slutet av april. Illa! Men nu är säsongen äntligen igång, thank God!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0