so that's how it is.

När jag kom hem från träningen ritade jag en till teckning. En annan tjej. Det är ganska avskopplande. Man koncentrerar sig ju endast på det. Att få det jämt, se äkta ut, skuggningar. Väldigt befriande. Nåväl, middag blev.. bambarabambam.. köttsoppa. Ja jag vet, jag har en sån otrolig varierad kost den här veckan. Åt det i söndags, tisdags, igår och nu idag. Alltså, jag skäms lite. Det låter inte bra. Haha, får lova mig själv att äta roligare mat i helgen. På lördag drar ju jag och Lotta till Örebro och det blir Max på hemvägen, lyxshake here we come liksom. Låter lite bättre än köttsoppa, men bara lite. Köttsoppa in my heart juu!?

Imorgon blir det jobb 10-18 innan det blir fredagsmys.

Ska ju upp tidigt på lördag, åker 8.30 från stan.
På söndag ska jag sova, japp.
SOVA SOVA SOVA!
Sorry people, jag vill inte umgås med er då.
Jag ska sova!
(Garanterar att jag vaknar sisodär 8.24.. suck)

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0