we can be like yesterday.

Glömde ju säga att jag fick ett sms förut. Från Elgiganten. Min telefon är nu klar att hämta. YAY! Men nu ska vi inte ropa Hej i förskott. Man vet aldrig. Jag kanske kommer dit och så säger nån kille där att den inte går att fixa och just problem som dessa inte täcks av garantin och blablabla. Nej det är kanske inte riktigt möjligt, men vill inte ta ut segern i förskott. Får se när får tid att hämta skrället. Får prata med min kära mor som är den bästa i världen. Hon kanske kan skjutsa upp mig dit imorgon innan jobbet eller om hon kan åka dit innan hon börjar. Vi får väl se hörrni!

Jag har ont i kroppen idag. Jag tror det är en kombination av trampett och spänst-styrka. Trampetten för att jag inte tränat det på länge och inte är van att behöva springa det snabbaste man kan innan, samt spänst-styrkan för det var övningar vi aldrig gjort förut. Men det tackar vi för, jag gillar att ha ont i kroppen ibland. Ikväll gör vi volleyboll. Hej & Hå, här kommer jag!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0