who you are.

Systeryster mötte upp mig på salongen där jag färgade hennes hår ungefär som mitt, fierce! Sen drog vi hem och bytte om lite. Sen drog vi ut till gräsplätten utanför och fotade lite till min nya header, som ni kanske ser? Den är inte klar än, men vi jobbar på'n. Eller ja, Josefin jobbar på den!

Vi har gjort tre låtar också. Eller texterna hade jag redan skrivit sen förut, så vi la bara till musik. Vi spelade in en på youtube också, sugig inspelning men wtf. Who cares!? Kul var det i alla fall. Nu har vi precis lagt ner gitarr och datorer (förutom undantaget för min bloggning) och ligger och tittar på Beck - sista vittnet.

Imorgon när vi vaknar ska vi knalla bort till mormor & morfar och få frukost innan vi åker mot Linköping. Tillbaka till Katrineholm på eftermiddagen eftersom det är träning 17-20. Låter som en bra söndag!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0