every night and every day.

Jag ska ta och slänga mig i duschen och sen packa inför morgondagen. Drar direkt till Norrköping efter jobbet. Det nalkas festligheter, gilla! Men innan det bär av dit ska jag hinna med jobb och ett tandläkarbesök. Usch, vill inte alls gå dit. Det är hemskt. Hatar när de ska peta me den där petsaken och så fastnar den i en tand och så drar man lite och så rispar den mot tanden. HUA! Nåväl, min belöning är i alla fall lunch på Hot Basilika med bäsaste Elin som är hemma över påsk. Då kanske jag kan överleva tandläkarbesöket. Men som sagt, jag lovar inget.

KVK förlorade idag, och efter att nu har gråtit en liten skvätt får jag gå vidare. Life goes on. Komiskt att jag blir mer ledsen när de går dåligt för dom än mitt eget lag. Nåväl, det kanske har att göra med nivåskillnaden och att det är SM-slutspel och vi i divison 1, haha!

Nej, duschen kallar!
Sen ska jag mysa framför Harry Potter, däääniii.
PUSS / i


Kommentarer
Postat av: BALANSERAD

Tråkigt som fasen att de förlorade, men roligt att du och nenna kommer hit nästa helg <3

2012-04-04 @ 22:01:14
URL: http://balanserad.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0