i'll do anything for you.

Igår hängde jag med Emma till badhuset för att simma, men vi hamnade lite huxflux på ett vattengympapass. Pensionärsgympa på hög nivå. Dock var vi lite coolare än de andra och körde i den djupa poolen så vi blev lite tröttare. Det var faktiskt riktigt roligt, och jobbigt för den delen. Mycket roligare än att simma i alla fall!

Idag ska jag äntligen få gymnastisera lite. Har varit ett litet uppehåll för min egen del då tränare har saknats på grund av barnafödande, men nu! Äntligen ska jag få leka lite själv. Är så fruktansvärt sugen på lite skruvar och volter, yiihaa!

PUSS / i

Kommentarer
Postat av: tess ♥ foto

sv: tackar så mycket :D Använder/ gör redan hälften av det där ^^, Får hoppas på det bästa. Uthållighet när det gäller håret mitt är inte min starkaste sida

2012-04-18 @ 15:43:27
URL: http://tessfredriksson.blogg.se/

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0