jag reser (mig) igen.

Jag och Michelle har bestämt oss för att dra iväg. Yes! Jag ska ju inte ha någon direkt semester i sommar förutom lite strödagar, så vi ska dra iväg i början av september. Tror det lutar åt Kreta. Står mellan Kreta och Rhodos! Mamma och checkat läget och ska prata med Michelle om det sista imorrn, sen bokar vi. ÖH, galet skönt! Vi ska steka varje vaken soltimme, sen ska vi äta gott. Bara de, sola bada äta sola bada äta. I elva dagar! Bra att ha något att längta till, oh yes!

Nu ska jag krypa ner i min älskade säng och hänga med Harry P innan det är dags att sova. Sounds good to me! Imorgon blir det jobbelijobb innan det blir mys med mamma och syster. Awesome wednesday!

PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0