sexy and i know it.

Gymmet gick lika awesome idag som i onsdags, svettigt värre. Inte sådär jättetrevligt att träffa massa folk då, särskilt när de kommer precis i slutet av passet. Haha! "Hej, allt bra? Ja absolut, ja jo jag har en lätt tomatröd ton i ansiktet, och ja du kan spegla dig i svetten som tränger fram i pannan. Ja hur är det med dig då? Åh va trevligt, ja jo det rinner svett mellan de obefintliga bröst jag äger.. Mm trevligt, men du vi ses!" Smällar man får ta.

Gjorde ceasarsallad när jag kom hem från gymmet, och satan va gott det va!
Det var sjukt länge sen jag käkade de, men det kan bli ändring på det. Så jävla enkelt ju. Nåväl, har inte duschat än.. I know! Så äcklig jag är. Försvaret är att jag va så hungrig efter gymmet att det fick vänta, och nu har jag fastnat i soffan. Men nu ska jag ta tag i det. Blir en lugn kväll i soffan!

Imorrn däremot, då blir det galet!

PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0