simply the best.

Efter lite jobb styrde vi mot Nyköping för att lämna mamma och Stefan som åker till Kreta i några dagar. Jag och Hanna styrde sedan mot stan för att kika runt. Lite shopping och god lunch hann vi med innan det blev milkshake och hög musik på vägen hem. Galet! Väl hemma gick vi en sväng på stan där det var massa roliga saker, och sen blev det inköp på systemet. Mycket bra jobbat av oss!

Jag ska snart ta mig iväg till Hälsogymet och kötta lite, pepp! Sen måste jag förbi och handla lite. Måste köpa kex till morgondagen. Vi bestämde att det blir ost & kex imorgon, och jag dör av längtan. Ska bli fruktansvärt gott! Vi kommer i alla fall va galna imorgon, det är ett som är säkert. Skulle egentligen varit galen idag också, i Norrköping.. Men ärligt talat så orkar jag inte. Orkar inte ta mig dit, ta mig hem,.. jaa.. haha Tyvärr! Hade varit kul att partaja med alla underbara människor där, men jag får kasta in handduken. Ska jag överleva den här helgen får jag prioritera. Perfekt att vi har uppvisning på tisdag också, klart man är pigg i kroppen då? Moha!

Nej, mot Hälsogymet!
PUSS / i

Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0