spice up your life.

Här sitter jag i soffan och är alldeles död. Passet på gymmet tog död på mig och jag är helt snurrig. Körde kondition en halvtimme och styrka en halvtimme, as usual.. men körde bara mage idag på styrkan. Trodde jag skulle få uppkastningar till slut, haha! Satte vattnet i halsen när jag drack för att det gjorde så ont i magen, haha! Det är kul att jag märker att jag är starkare på den sidan som används när jag skruvar på gymnastiken. Trodde inte det kunde va skillnad men det är det verkligen.

Ska ta och vila en stund innan det är dags att börja ta tag i mig själv. Ser fram emot en kväll med mat, dricka, ost & kex. Och såklart, some friends! PUSS / i


Kommentarer

ordet är ditt

vad heter du?
latmask?

e-postadress: (publiceras ej)

url/blogg:

kommentar:

Trackback
RSS 2.0